Co o vás říká vaše oblíbená barva? (infografika)

Vysvětlení najdete v níže přiložené infografice od www.collegematchup.net. Má to samozřejmě nějaké ty základy v psychologii, ale je dobré k tomu dodat i to, že v různých zemích se různí významy barev. Neplatí to tedy zcela univerzálně.

Facebook experimentuje se Stránkami. Nahoře ukazuje zcela zbytečně fotky a videa

Pokud máte Stránku na Facebooku a poděsilo vás, že náhle se na timeline Stránky ukazuje blog s fotografiemi a ještě další blog s videi, tak opět platí, že chyba nění na vaší straně. Je to opět jeden z dalších experimentů Facebooku.

30 zásadních tipů pro vyhledávání v Google (infografika)

This Infographic Crams In Over 30 Essential Google Search Tips je skutečně tak. Na druhou stranu, pokud to nechcete jako infografiku, tak na @365tipů to je v Jaké vychytávky umí vyhledávací políčko Google? A že toho umí hodně a samostatně i v K čemu je v Google dobrý operátor site: (a jaké další jsou užitečné)

Snapchat vs. Instagram? Kdo roste rychleji (infografika)

Snapchat vs Instagram: Who’s Growing Faster [Infographic] berte trochu s rezervou, on je Snapchat enormně nafouknutá bublina. A ona ta infografika vlastně nic moc o tom kdo roste rychleji neříká. Srovnává totiž sociální siť s 500 miliony MAU (Instagram) vs. 150 miliony DAU (Snapchat).

Konec on-line reklamy v Čechách? Jak vidí blokování reklamy právníci z TaylorWessing

První pokus zablokovat zobrazovanou on-line reklamu uskutečnil francouzský operátor Free, který v lednu 2013 přednastavil na routerech svých zákazníků plošnou blokaci reklamy jako výchozí nastavení, navíc neumožňující uživateli nastavit pro určité stránky výjimku. Po intervenci ministerstva byla služba do týdne změněna tak, že fungovala pouze na opt-in principu.

Nejsilnější automobilové značky na sociálních sítích (infografika)

Toyota, BMW, VW, Mercedes-Benz, Honda, Ford, Nissan, Audi, Hyundai, Renault či Tesla mohou soutěžit v žebříčcích automobilových značek na Twitteru, Instagramu i Facebooku.

Pozor na Facebook Messenger. Na Androidu převezme práci se zprávami SMS!

Pozor na čerstvé aktualizace Messengeru od Facebooku. Při prvním spuštění vám zdánlivě nabídne, že se může starat o vaše SMSky. Ta nabídka je ale zavádějící, protože v daný moment už aktivně správu SMS převzal

Co se na Internetu stane během jedné minuty?

Via In One Minute … (Infographic) kde najdete už čtvrtou verzi oblíbené vizualizace od společnosti Domo.

Nejčastější důvod blokace reklamy? Příliš reklamy a otrávení reklamou

Proč si lidé pořizují blokátory reklamy na Internetu? Nejvíce proto, že už mají dost záplavy reklamy, která se na ně Internetu valí a i toho, jak se na ně valí. V níže uvedené tabulce najdete dokonce i Česko, kde toto je důvodem v 75 % případů a nelze se moc divit. Čeští vydavatelé tak silně tlačili na pilu s obalováním všech stránek reklamou, že to dotáhli takhle daleko.

Prisma – povedené umělecké filtry nejen pro váš Instagram

Prisma (pouze pro iOS) je povedená aplikace plná uměleckých filtrů, které můžete aplikovat na fotky v mobilu či tabletu a pak je použít přímo v Instagramu nebo kdekoliv jinde.

Zapněte už někdo to SEO! (infografika)

V SEO Mega-Checklist: 75 steps to increased visibility for your site (infographic) se toho dá najít opravdu hodně, ale jako všechno co se už roky točí okolo SEO je to všechno tak trochu směs magie, pověr, realistických věcí, zbožných přání i představ o tom, jak něco funguje.

Phishing na který naletěli v tiskovém oddělení. New Avast File tvářící se jako uložený v Dropboxu.

Trochu pikantní na tomhle je, že to skutečně v této podobě přišlo (má to stejné hlavičky e-mailu jako předchozí maily z tiskového oddělení) od osoby pracující pro Avast, takže je dost zřejmé, že budou mít v Avastu veselo.

Co vede lidi ke sdílení na Facebooku? (infografika)

Vypadá to na důslednou péči o přátele, protože 48 % sdílení se děje proto, že si sdílející myslí, že budou jeho přátele zajímavé. Trochu zvláštní je, že pouze v 17 % případů je motivem to, že sdílející chce přátele informovat o tom co ho zajímá. A asi nepřekvapí, že ženy a muži se poněkud liší.

Infografika: Agentura AITOM cestuje kolem světa

S příchodem letních prázdnin a doby dovolených připravila agentura AITOM, která se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, infografiku o tom, kam se její zaměstnanci podívali za minulý rok.

Kdy dva dělají totéž .. Kolik internetových televizí je v Česku. 14%? 33%?

Je to dost zásadní otázka, pokud chcete dělat PR nějakému produktu, co je založený na internetově připojených televizích. Jenže, máme tu ATO: Už každá sedmá domácnost v Česku má televizi s připojením k internetu hovoří o pouhých 14 % domácnosti s televizí připojenou k Internetu.

1. stránka z celkem 14512345...102030...Poslední »