comScore: 6.2% mobilní populace použilo QR či čárový kód

QR či čárové kódy nejvíce používají muži (60.5%). Nejčastěji se s QR či čárovými kódy setkávají v novinách/magazínech a na balení produktů. Třetí nejčastější využití je na webových stránkách na počítači.

Podle comScore jsou QR a čárové kódy nejvíce používány muži, věkovou kategorií 18-34 (53.4%) a uživatelé patří do vyšší příjmové kategorie. Nejčastěji jsou QR/čárové kódy používány doma (58%), následuje využití v maloobchodě (39.4%), obchodě s potravinami (24.5%), práci (19.7%), venkovním prostoru či veřejné dopravě (12.6%) a restauraci (7.6%)

QR/čárový kód cílová skupina (000) % z QR/čárový kód cílové skupiny*
Celková cílová skupina: Použili QR/bar kód s mobilním telefonem 14,452 100.0%
Tištěný magazín či noviny 7,138 49.4%
Balení produktu 5,101 35.3%
Web na PC 3,957 27.4%
Plakát, leták či kiosek 3,393 23.5%
Vizitka či brožura 1,940 13.4%
Obchod 1,850 12.8%
Televize 1,693 11.7%

* Dotazovaní mohli zvolit více jak jeden zdroj použití QR/čárového kódu

Zdroj: 14 Million Americans Scanned QR or Bar Codes on their Mobile Phones in June 2011

Související články

Tags: , , , ,

O Daniel Dočekal

Daniel (Bradbury) Dočekal je internetový publicista. Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. Čerstvé aktivity zahrnují spuštění www.bookz.cz, www.feedit.cz a www.justit.cz či redesign www.tiscali.cz. Osobní, profesní, stránky najdete na www.bradbury.cz

Komentáře (Facebook i zde na webu)

Prozatím bez komentářů.

Komentovat

*