10 % času na mobilech patří sociálním sítím, 20 % zprávám

Nielseni zveřejnili novou zprávu nabízející řadu pohledů na to jakým způsobem používají američní spotřebitelé různá zařízení a média. Mezi nimi je i to, jakým způsobem používají mobilní telefony.

Nejvíce se věnují SMSkám (14.1 %) a pokud k tomu přidáte 5.3 % pro e-mail a IM, tak v 20 % případů jsou mobily používány pro posílání a přijímání zpráv. Druhá nejčastější činnosti na mobilních telefonech? Samozřejmě sociální sítě – 10.2 % času. Následuje telefonování (5.5 %), hudba ( 4.4 %), brouzdání (3.3 %), mapy a lokační aplikace (2.8 %) a kamera/fotoaparát (0.9 %).

Pokud byste si toto chtěli srovnat s časem na desktopech? V 20.1 % jde o sociální sítě (a blogy), 8.1 % hry, 7. 1 % e-mail, 5.2 % filmy a video, 3.7 % portály a 3.2 % vyhledávání.

Tags: , , , , , , ,

O Daniel Dočekal

Daniel (Bradbury) Dočekal je internetový publicista. Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu.