Lexus si platí reklamu na Instagramu. Zbytečně, nefunguje jim to

Když už se rozhodnete dávat peníze za reklamu na Instagramu, tak byste měli velmi dbát na to, aby ta reklama měla úroveň. A pak také na to, že nějaké to call-to-action (na Instagramu prostě akční knoflík co vás odvede, vetšinou, na web) musí fungovat. 

Bohužel jsme v Česku a bohužel je Instagram aktuálně zjevně v krizi, takže běžně na 10 příspěvků uvidíte tak 3 až 4 reklamy. A bohužel většina z nich je buď zoufale amatérská nebo vůbec nefunguje. Jako ta na auta Lexus. Začíná to hrůznou koláží.

2016-02-05 09.28.50

Není ani příliš divu, že tenhle výplod to schytává v komentářích.

2016-02-05 09.30.04

Ale budiž. Problém je, že když ve zvědavosti kliknete na Learn More tak vás nejprve čeká velmi velmi velmi dlouhé čekání (a to prosím pěkně na WiFi, ani ne tak na mobilním připojení).

2016-02-05 09.30.14

2016-02-05 09.30.20Aby nakonec přišel zlatý hřeb. Lexus měl ten skvělý nápad, že odmítá zobrazit web při použití na výšku. A proto vás vyzve k otočení telefonu (tabletu). A můžete otáčet jak chcete, nestane se nic. Instagram totiž otevírá webovou adresu v zabudovaném prohlížeči uvnitř Instagramu a ten na žádné otočení nereaguje. Vyhozené peníze. Gratulace pro Lexus.

2016-02-05 09.30.28

Tags: , , , , , , , , ,

O Daniel Dočekal

Daniel (Bradbury) Dočekal je internetový publicista. Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu.