Trendy v programatické reklamě 2016 podle RTB House (infografika)

Programatická reklama je velmi silným a dynamickým typem internetové reklamy. Podle nové analýzy Programmatic Marketing Forecasts v roce 2015 poprvé překročila polovinu (53 %) celosvětových výdajů na display reklamu, v roce 2016 se poté očekává navýšení až na 60 %. Znamená to, že automatizované nákupy se do současné dominantní pozice dostaly velmi rychle, protože v roce 2012 reprezentovaly pouhých 12 %.

Informace z níže přiložené infografiky jsou rozvedeny v tiskové zprávě Trendy v programatické reklamě 2016, pokud máte zájem se dozvědět něco v více.

Infografika (Trendy v programatické reklamě)

 

Tags: , , , , , , , ,

O Daniel Dočekal

Daniel (Bradbury) Dočekal je internetový publicista. Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu.