Průměrné konverze podle průmyslu v inzerátech a vyhledávání v Google

V Google AdWords average conversion rates by industry [study] najdete kompletní studii, věnující se tomu jako konverzní poměry můžete očekávat v display inzerci a ve vyhledávání u Google. Užitečné je, že data jsou k dispozici i podle průmyslu. Dost podstatná maličkost, protože konverze se velmi výrazně liší podle toho, v čem podnikáte.

adwords-industry-benchmarks-average-conversion-rate

Dobré je také vědět, že ve vyhledávání je konverze vyšší, než u inzerce. Logické, ale nutné si uvědomit, nejenom při plánování, ale také při vyhodnocování úspěšností kampaní.

Tags: , , , , , , , , , , ,

O Daniel Dočekal

Daniel (Bradbury) Dočekal je internetový publicista. Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu.