TIP: Konkrétní osoby na webu nikdy nepředstavujte fotografiemi jiných lidí *** AKTUALIZOVÁNO

Pokud na webu máte kontakty na zaměstnance a zástupce společnosti, tak prostě musí mít skutečné fotografie. A pokud je nemáte, tak tam žádné fotografie mít nemůžete.

Infografika: Jak využívají české firmy Public Relations

Průzkum společnosti Focus Agency (vzorek 478 společností) ukazuje na to jakým způsobem v ČR využívají malé, střední i větší firmy Public Relations. Proč a jak, zda sami či s pomocí agentur, co na agenturách oceňují, jaké slabiny vidí. Zdroj: Výzkum: Jak využívají české firmy Public Relations?

Infografika: Děti vyrůstají se sociálními médii

Je to tak, děti vyrůstají a všude okolo nich jsou sociální média. Infografika sice řeší USA, ale z českých zkušenosti víme, že to nevypadá o moc jinak. V USA pak například 5 milionů uživatelů na Facebooku je mladší deset let. 58 % dětí na Facebooku je mezi 13 a 17.

TIP: Vadí vám mail s “new moment” od Kloutu? Nyní jdou vypnout

Klout před nedávnem začal spamovat všechny své uživatele oznámením o “new moment” (viz Klout poslal všem totožnou zprávu, taková klasika u téhle služby) ačkoliv žádné “nové momenty” na profilu po rozkliku nenajdete

Infografika: Marketingové strategie pro (nejenom) malé firmy

Dvacet sedm tipů na zcela konkrétní marketingové strategie pro malé firmy se hodí ale i pro jednotlivce či velké firmy. A osobně dodám, že jde o povedený přehled. Nechybí skoro nic.

Monitorujte sociální sítě a reagujte. Ale nepřehánějte to. A mrkněte jak se to dělá ve velkém

Je správné monitorovat sociální sítě, zejména ty, které monitorovat jde. Běžná a důležitá součást používání sociálních médií u firem – vědět kde se mluví o značce, produktu či lidech z vaší firmy. A moci reagovat.

Co nejvíce lidé kupují na mobilních zařízeních?

Prodáváte na Internetu? Možná se vám bude hodit co vlastně mobilní uživatelé nejčastěji kupují. Byť jde o data z USA, stále mohou být dostatečně inspirativní.

Infografika: Výběr toho správného publikačního systému (CMS)

Vybrat správný publikační systém je věda a poradit se pokouší infografika s přehledem těch nejpodstatnějších a nějakými těmi dalšími informacemi. A co navíc, pokouší se na to dívat z firemního pohledu.

TIP: Jména výherců soutěže na Facebooku být zveřejněna nesmí

Facebook má na pořádání soutěže už hodně měsíců podstatně zjednodušená pravidla, přesto stále najdete společnosti, které si těch pár odstavců prostě nepřečetlo. A tak (například) netuší, že pravidla zakazují zveřejnit jména výherců.

Infografika: Velikosti grafických prvků profilů na sociálních médiích

Hodně dobrý přehled o tom jak velké jsou prvky profilů na sociálních médiích. Ale nejenom že, například, foto v záhlaví na Facebooku má 851×3156 bodů, ale dozvíte se i všechny další potřebné dílčí rozměry. A najdete zde Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn a YouTube.

Infografika: 10 tipů pro lepší příspěvky na Facebooku

Tipy nikdy neuškodí, byť vždy musíte pamatovat, že je nutné testovat a ověřovat. Zejména pokud jde o sociální síť a vaše cílovka se může poněkud lišit od té “všeobecné”. Jakkoliv přiložená infografika není nijak hvězdná, tipy v ní uvedené jsou užitečné.

Infografika: Prodej na sociálních médiích

Je možné používat sociální média jako prodejní nástroj? Kanál? Top Web Design Schools v infografice uvádí, že to možné je, ale že je potřeba dobře vědět, k čemu se jednotlivé sociální sítě hodí.

Infografika: Twitteru vládne obchod s falešnými sledujícími

Falešnými sledujícími a hlavně jejich nákupem si přilepšují firmy i jednotlivci. Jakkoliv absurdní to je, bohužel se to děje dnes a denně.

Analýzy Twitteru (a Kloutu) od Simply Measured

Simply Measured – simplymeasured.com – mají vedle placeného nástroja aktuálně i patnáct zdarma dostupných analýz, které v řadě případů nabízejí velmi dobré výstupy. Základní čtyři z nich se například týkají Facebook, další Twitteru, ale najdete zde i Vine, LinkedIn, Instagram, Klout, Pinterest, Google+ i Tumblr

Infografika: Pět vhodných metrik pro měření sociálních médií

Jak měřit působení na sociálních médiích? Otázka, na kterou existuje řada odpovědí. V infografice najdete jednu z možnosti – staví na pěti metrikách, které umožní sledovat jak se daří. A jde trochu dál než u většiny, nejde zdaleka o základní čísla – porovnává například to jak jste vidět oproti konkurentům i jak sociální média fungují pro přivádění návštěvnosti na váš web.

30. stránka z celkem 149« První...1020...2829303132...405060...Poslední »